Äntligen Freedag!

Hej kära bloggläsare!

Har ju inte bloggat sen i typ onsdags eller nått. Förlåt, men har inte hunnit verkligen. Men nu kommer en KORT sammanfattning av onsdag, torsdag och fredag/idag.


onsdag: Skolan först, sen på kvällen vare julkonsert i kyrkan med hela skolan! Min klass sjöng vår egen skriva jultext till "what are words" av Chris Medina. :D
torsdag: Skolan först, sen vare ridskolan dåe. Hade typ dressyr med lite annat arbete också. Hade Nicki, och gick inte så värst bra. :( Föst ville hon inte fatta vänster galoppen osv. Inte jätte nöjd asså, men bara o kämpa vidare.
fredag/idag: Skolan först idag då, sen tog jag bussen hem. När jag kom hem tog jag lite mellanmål och satte mej vid teven och kollade på ett inspelat avsnitt av ponnyakuten. ♥ Sen satte jag mej vid datan en stund. Hade ientligen tänkt o rida ett lugnt dressyrpass på gärdet idag elr en kort uteritt, men de blåste och regnade så förj*vligt asså... Så jag sket i det :O aja, sen kl 18.00 ska jag till Uty kyrka för o ha Lucia med juniorerna och kören osv. Själva "Lucian" börjar 18.30! :D men nu ska jag strax stänga av datan och göra mej iordning för Lucian. Kanske bloggar mer ikväll om jag hinner, ska nog kanske ut och äta pizza sen ikväll med. GÖTT :D haha.
Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0