Bloggpaus..

Hej där!

De va längsen.. Har verkligen inte hunnit men.. nu ska jag rycka upp mej och uppdatera mer!
Har ridit i veckan, har gått hur bra som helst osv. Orkar inte skriva mer nu, om precis de men..
Igår vare iaf Luciia :D först i skolan kollade vi på 3:ornas Lucia. Och sen efter skolan så va vi på min kompis lillebrors lucia, på dagis. Urgulliga va dom ♥
Efter lucian åkte jag och min kompis hem till henne , bytte om och sen drog vi till stallet. Tog in hennes ponny, och gjorde iordning honom. DE BLÅSTE SOM FAN ASSÅ :O !! Sen red hon en liten stund, och sen red även jag lite också. Underbar polle de där. :D Sen gjorde vi iordning honom igen och åkte hem, så åkte jag hem vid kl 20! :)
Och idag då, först skolan osv, helt okey! Sen tog jag bussen hem, satt och snackade med Amanda, Sebbe och Wille i bussen och de blev en hel del härliga skratt.. xD haha!
Så nu sitter jag här då, o kollar fb och bloggar! Ska strax gå ut och fixxa stallet , ingen ridning idag eftersom sen efter stallet ska jag o mamma dra te Skövde och gå på Elins Esplanad och göra ngt tråkigt med bilden :(
Aja, hejdå nu! :* Bloggar KANSKE mer senare ikväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0