Förlåt

Hej min kära bloggläsare! Om jag ens har några? ;)

Förlåt , men har verkligen inte hunnit blogga något i helgen. Har haft fullt upp hela tiden kan man säga.
Var ju på Julshow igår på ridskolan. Va lite alltmöjligt, hoppning, körning, working equitecion (stavning?)..
Och ja, lite allt möjligt typ.. Synd att det inte va någon ponnygalopp iår.. Det som är så kul!
Men idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan osv.
Men på onsdag när vi slutar, ska KANSKE jag och Amanda rida pollarna till skolan på morgonen och ha dom där en stund och sen rida hem igen osv. aja, nu måste jag gå.. Hejdå! :)
Kanske bloggar mer ikväll, kanske.
Pusshej. :*



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad roligt att du vill vara med!:-)

2011-12-19 @ 16:20:58
URL: http://sodressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0