Rubrik var de ja...

Hej på er!
Förlåt, men han inte blogga igår.
Red iaf med Amanda igår, Jag-Oskar, Amanda-Idol! Vi hade lite markarbete typ. Vi byggde upp en så kallad evighetsbana.
Först vare ett räcke på början av långsidan, och så efter skulle man galoppera några galoppsprång och sen va det halt mellan på koner! sen trav och över 4 travbommar! så travar man hela långsidan och svänger sedan in mellan två bommar och gör halt! sen trav igen och över två travbommar, sen ska man fatta galopp och hoppa ett "snett" tvåstuds på snätt spår typ! Fattar ni något? aja, sen travade vi och skrittade av och gick in i stalelt och gjorde iordning pollarna!
Idag då, åkte till ridskolan kl 15.45 ungefär! Vi skulle hoppa, och när jag kom dit fick jag reda på att jag skulle hoppa Nicki :S
Hon är ju inte lixom den lättaste och hoppa, men... Sist jag hoppa henne, gick de katastrof. Men idag... Gick det superbra! Sandra va jätte stolt över mej, sa hon ♥ osv... vi hoppade på lite linjer osv. Orkar inte förklara :O haha!
sen gjorde jag iordning henne, och åkte hem! Så duschade jag, och sen kom min kusin och hennes kille med pizza! Gött :D haha!
Men nu mst jag gå, hänger ju efter med "15 dagars" osv. mst ju göra "dag 2" snart me.. fårse om de kmr upp ikväll eller imorgon! vi fårse vad jag hinner och orkar :D
Bwt, glöm nt och anmäl er till veckans blogg ! ♥
Pusshej. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0