15 dagars

Dag 1 Presentera mej och min häst
Dag 2 Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 Min största rädsla inom hästhållning
Dag 4 Favoritbilderna på min häst
Dag 5 Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 Något annorlunda med min häst
Dag 7 Redskap/utrustning jag inte klarar mej utan
Dag 8 Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 Mitt bästa hästminne
Dag 10 Mina drömmar
Dag 11 En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 Det här saknar jag
Dag 13 En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 Varför får hästar mej att må bra
Dag 15 Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över
På allt detta kmr jag bara skriva om Oskar (och jag då).
Men asså, jag kmr bara skriva om Oskar (inte Idol) när det står ngt att man ska skriva om sin häst osv. fattar ni? aja.
Börjar imorgon tror jag. orkar inte nu, men kanske kmr "Dag 1" sen , vi fårse! annars kmr den imorrn :)
Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0