I always love you.. ♥

Hejs svejs!

Idag först vare skolan igen dåe, lika tråkigt som vanligt typ. hade idrott!
Sen efter skolan tog jag bussen hem, och så när jag kom hem tog jag ett glas O'boy och en chokladboll, gottegris. jagvet ! hihi ;) och så satte jag mejj vid datan såklart. Kollade lite bloggar, fb osv och så skulle jag blogga själv!
Vetinte om jag ska rida idag elr om dom får vila, fårse senare vad vi ska göra! blir ju mörkt tidigt nu och lampan i "paddocken" är inte ikoplad ännu :/ så jao.. vi får se helt enkelt!
Föresten, har ni sett ni headern o designen? :D Den är gjord av Carro (www.carolinebrandberg.blogg.se) och den är assnygg! tycker jag iallafall.. vad tycker ni?

SLÄNG IN EN KOMMENTAR VETJA!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0