Tagga discoo

TjoTjena! xd

sorry , men han verkligen inte att blogga igår kväll efter ridskolan.
hade engelska glosor och lite so .. men nu är jag pågång igen!
Hade ju Jerry dåe, dressyr. gick skitbra tkr jag, han lyssnade jättebra och han var PIG för en gångs skull. ovanligt piig :O hihi..
Amanda va ju med och tog en massa kort på oss. ;)
Men sen efter så träffa jag Amanda (Johansson) och Linnéa Ahl, När dom skulle rida lite i paddocken på Sb och Bobby dåe. :D Så kollade på dom en liten stund innan mamma kom, o så prata vi lite osv.
Men så när Amanda skulle trav så börja Sb och krångla o springa ut från paddocken o hålla på o stegra o kicka osv. så när dom äntligen kommit in i paddocken igen så fick jag stänga te paddocken :)
och sen kom mamma o hämta oss.
Men iaf, idag först då vare skolan! Helt okey tror jag. Vi hade engelska glosförhör och fick 20/20 rätt! NÖJD!! :D
sen efter skolan så hämta min kusin mejj o så åkte vi hem te henne o åt lite osv. sen locka hon mitt hår lite o så sminka jag mejj (till discot ikväll) :D sen kvart i 4 kom pappa o hämta mejj o så åkte vi te biblioteket o lämna tbs några böcker o låna några nya fakta böcker om olika hästraser osv. sen åkte vi hem o så satte jag mejj vid datan för o kolla bloggar , kolla fb och blogga själv deklart osv.
Men sen ikväll är det disco med dom bästa. :*
Åk. 4-6 kl 20.00-22.00 ! inträde: 15 kr !! plats: Ullervads gympasal :)
ngn mer som kommer? :D släng in en kommentar vetja!!!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0