Taggar tävling imorrn

Hejhej!

Vaknade 09.04 idag och jag ska vara exakt. Så gick jag up och åt frukost. Sen åkte jag och pappa ner till Segerstad , till " vårat skjul" (STAVNING?) där. Vi hämtade mammas gamla sadel som hon har haft. den va faktist ganska fin men ganska dammig osv. Sen åkte vi hem och så gjorde jag rent den och smörjde in den och så åkte vi till Skövde. Mamma och pappa åkte till ngn köksaffär medans jag gick till MAX och köpte en hammburgare. xD
sen åkte vi hem och strax efter 1 kom Vilma hit. Vi gick ut till stallet och tog in pollarna och så bortade vi och så prova vi nya sadlar osv. sen red vi, jag-Oskar, Vilma-Idol :D vi skritta fram en bit på grusvägen först och så gick vi till gärdet och trava lite och galoppera ngt varv på en volt bara och prova hoppa ett 20 cm hinder i nya sadeln! gick jättebra :)
sen gick vi in och tog av dom allt, satte på täcke och släppte ut dom. sen mocka vi osv och fixxa maten. sen åkte Vilma hem och jag och pappa åkte till ridskolan och hämta transporten tills imorrn coh köpte lite godis. mums! :P

men nu mst jag strax sova, eftersom jag mst up kl 6 imorrn. TAGGAR INFÖR TÄVLING!! :D hoppas de går bra. ett lycka till kanske? <3

men hejdå nu, bloggar mer imorrn :*

Kommentarer
Postat av: stina

lycka till sötiz!

2011-11-20 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0