Amanda

Godmorgon, eller god eftermiddag som man kanske säger nu.
Sitter fortfarande i pyjamas. Väntar på att Amanda ska komma så passar på att blogga och kolla fb sålänge.
Hon komner typ 12 - halv 1. Vi ska rida pluttarna, dom fick ju även tårtan igår också.
Och den var nog mer än godkänd. haha! :D
Imorgon kommer Pernilla kl halv 3 och klipper hästarna, och så kanske Stina kommer också.
aja, ska nog fixxa några tidsinställda nu, som kommer upp under dagen då jag kanske hinner blogga så mycket förrens ikväll. Skulle ladda in några bilder från google, på lite sake rjag ska hiss och dissa och till typ "dagens vill ha" och så. Men det funkar inte just nu. :(
ska även försöka ladda in bilderna på de jag köpte i Skövde om ni vill se de? och på tårtan jag gjorde.
Bara jag hittar sladden till kameran så. Men måste fota lite på hästarna sen så jag har lite nya bilder innan dom klipps och så ska jag ta lite bilder när vi klipper imorgon och så, typ före och efter bilder om ni vill ha de.
Så laddar jag in de imorgon? Måste bara hitta sladden, men ska leta som en galning sen.

Vi ses senare!

Glöm inte att ställa frågor till frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0