heelg

Tog bussen hem efter skolan och satte mej vid datan en stund.
Pappa kom hem en snabbis förut med, han kom från jobbet så nu skulle han bara äta lite om sen drog han till Hafsten (där vi har våran husvagn på sommarn, som vi haft i 6 års tid nu) , han skulle tvätta vagnen och fixxa lite sådär. Det började typ spöregna och blåsa as mycket förut när han skulle åka igen så han gick och tog in hästarna åt mej då dom inte hade något täcke idag, och jag antagligen ska rida sen. ;)
Sen så hörde jag bara, pang! och jag bah, wtf? så gick jag och kollade igenom dörren till alltan.
Då hade pappas stora stege som stod på alltan blåst typ över räcket på alltanen så den låg typ mitt över, det var alltsp en stooor stege, inte en vanlig. Så hade den typ gjort sönder teveantennen också, och brutit av den när de blåste så. Men teven funkar nog iallafall, hoppas jag. :)
Haha, lite sådär lulligt inlägg nurå men ska blogga klart nu och sen ska jag nog fixxa lite tidsinställda eller om jag gör de senare. Ska iaf ut till stallet strax, ska pyssla om dom läänge och rida sen antar jag om tiden räcker till.
måste ju göra en tårta sen också, eftersom Oskarplutt fyller år idag! Grattis gubben ♥
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0