Ändrade planer

Blev ändrade planer idag. Red aldrig juni utan red istället Oskar med Amanda och Molly i paddocken.. Marlene hade hoppat lite innan så de stod två cavaletti framme. Så vi hade en kombination med cavaletti på ena långsidan , ett stigsprång på kortsidan, ett räcke på medellinjen med en sån där bom med duk över och så ett kryss på andra långsidan. Gick superbra att hoppa, Oskar var pigg som bara den och bjöd på hindrerna. Sedan i slutet gjorde vi om kombinationen till ett räcke på ca 50-60 cm och krysset till ett räcke med vattenmatta på ca 70-80 cm. Han bjöd jättebra och verkligen tog i över de hindret, min duktiga hopponny! <3 Imorgon kommer Stina vid ca 11 och så åker vi till pernilla vid halv 12. Gör iordning hästarna och rider. Jag rider juni ofc, stina nettan och pernilla Kelly. Kul kul ^^ Bwt, har verkligen försökt ladda in bilder på både de jag köpte igår och bilder på smögen men appen vill inte!! Och lat som jag är orkar jag just nu inte starta datorn plus att jag glömde den i husvagnen, suck! Men bilder kommer, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0