alla ♥ dag

Hej!
Fårlåt, men har verkligen inte hunnit blogga något alls men igår iaf, så åkte jag, mamma och viktor till skövde.
Så först gick jag och mamma in på skövde ridsport och kom ut därifrån med ett par assnygga nya röda benskydd till Oskar plutt. :D och sen åkte vi till Elins Esplanad och kollade lite och sen så åkte vi hem, när vi kom hem bytte jag om direkt och tog med dom nya benskydden och ett nytt träns till oskar som jag köpte för inte så länge sen och gick ut till stallet. ♥
Tog in pållen min, och gjorde iordning honom, sadlade, satte på dom nya skydden och det nya tränset och sen gick jag ner på gärdet! han blev sjukt söt bebis min ;*
Red först fram då, och sen började jag hoppa på ett ganska lågt hinder i båda varven nånn gpng och sen höjde jag upp allt eftersom, i slutet lång väll hindret på en 65-70 tror jag?! :) och de hoppade han med stor lätthet!
duktig pålle jag har! ♥
Men idag då, gick up halv 7! :o och vid 7 åkte jag och pappa mot värmland där han skulle släppa av mej hos farmor & farfar medans han jobbade!
Så har vart här en stund, jag rullade egna köttbullar förut också.. lulligt ;)
och nu sitter jag vid datan en stund.
Tog lite kort förut med kameran, men vet inte om jag har med sladden som man kopplar in till datan, men ska kolla sen, och isf kommer det kanske lite bilder sen om min dator vill som jag. xD
aja, ska gå nu! men bloggar mer sen ikväll/eftermiddag :) ska ju sova här så, ikväll blir det godiis ! haha :D
kram!

här kommer en liten bild på benskydden dåra.. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg maja! :) <3

2012-02-14 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0