myskväll

Sitter just nu och myser med pappa och viktor i soffan med några skålar chips och godis! yeyeye! xD
Förut åt vi kinamat, som jag fortfarande är mätt på! gottgott..
Men aja, i förmiddags så åkte jag och pappa till granngården och köpte nytt till pållarna.
Sen så tog jag in ponnyskrutten min, och gjorde iordning honom. så gick jag ner på gärdet för ett kort "markarbets"-pass. gick faktist riktigt bra! hoppade ett litet skutt på gärdet och så gick jag upp till hagen och hoppade "stocken", "björkhindret" och "lådan" nånn gång bara. Björkhindret låg på cirka 70 cm, och dom andra på runt 40-50 eller nått! :) och det hoppade han med lätthet, plutten min. älskardej♥

Skulle sen ientligen åkt till andra stallet och ridit min andra plutt.. eller ja, plutt och plutt men.. ;)
Men Pernilla skulle visst hjälpa sin bror med och flytta eller nått, så det blev inget med de. :(
Men imorgon blir det tigig uppstidning, drar till Nettis kl 10! :) älskardej♥
Nu ska jag la snart stänga av datan, och va lite mer social. Fast pappa och viktor kollar ändå på nånn tråkig film så, wtf lixom?! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0