Sportloov

NOOO time eller motivation till bloggen. Ledsen. Men nu när det äntligen är sportlov, ska jag försöka bomba er med inlägg. ;)
Skulle ientligen vart med Amanda B idag då, men det gick visst inte för henne. och så hade vi tänkt och åka upp till rinken här i Ullervad och åka lite skridskor.. som jag är bäst på, ehm? Men tror vi skiter i de, ska nog ut o pyssla en liten stund i stallet sen, och jag vet inte om jag ska rida eller om jag ska bara typ gå med dom lite. får se sen. :)

Men hade tänkt o skriva lite om onsdag, torsdag och fredag iaf.

onsdag: Skolan först då, och så åkte jag hem o fixxade stallet, sen när mamma kom hem så bakade vi kärleksmums och cupcakes tills torsdan då vi skulle ha klassensdag i skolan och alla skulle baka något. :D

torsdag: Skolan först, as chill. hade ju inga lektioner, eftersom vi hade klassensdag ! vi typ gjorde en massa roliga saker och tockade oss med fikaa. ♥ sen så följde Amanda (B) med mej hem, vi flummade loss lite och sen gick vi ut och fixxade stallet. Klockan halv 5 kom det en tjej som skulle chippa hästarna, så hon typ målade av dom och så fick dom ett typ chipp i halsen då (det såg ut som en spruta). Pållarna skötte sej jättebra, och dom bara hoppa till när dom fick det där i halsen, så jag är jättenöjd över dom. Sen när hon åkte hem, gick vi ut och gick en stund men bebisarna, och så. och sen åkte Amanda hem.

fredag: ganska chill i skolan ändå, det var ju fredag och vi hade hemkunskap på Högelid (det har vi varje fredag). Vi gjorde köttfärssås och spagetti, och min och Jessica's blev godast, enligt oss iallafall. ;D
sen efter skolan gick jag, Elvira och Tilda till juniorerna oh fikde och så gjorde vi alla ♥-ans dag kort oså.
Och när jag kom hem hade pappa redan mockat, och fixxat stallet. så jag släppte bara in hästarna, (dom fick vila) :)

Men nu ska jag sluta skriva, det blev ett låångt inlägg. Men vi hörs senare i eftermiddag/kväll.

Pusshej. :*


forever together baby.. ♥ I LOVE YOU !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj du har skrivit bra o så fortsätt att skriva så så kan ja titta in på din blogg en mera gång aja :)

2012-02-14 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0