Tisdag och Onsdag

Förlåt för sjukt dålig uppdatering här dock men ja, som sagt.. tiden räcker inte till.
Men tänkte då skriva lite kort om dom senaste 2 dagarna jag inte bloggat dåra. and today, ofc :)

tisdag: skolan först, och så skulle ientligen jag och Pernilla åkt upp till ridhuset och ridit, med Juni & Dezibelle,
men det blev inget med de. :(

onsdag: Skolan först dåra, och sen åkte jag med bussen till stallet och gick av där och började mocka osv innan Pernilla kom då vi fixxade klart det sista i stallet. Sen så tog vi in alla hästarna och gjorde iordning bara Juni & Dezibelle, så red vi iväg. VI red en kort sväng i skogen bara, stigen och de och så hoppade vi stockarna.
Juni, min ängel.. var jätteduktig verkligen. Var ju ganska länge sen jag red henne nu (i sommras), och det märktes skillnad.. verkligen. ♥ sen gjorde vi iordning dom igen och gick upp till Pernilla och åt lite och hon bytte om.
Sen vid kl 7 skulle hon på möte och då skjutsade hon hem mej samtidigt. :)
och så idag då, skolan först. Ganska chilla lektioner så, gick ganska fort ändå. Efter skolan tog jag bussen hem och satte mej vid datorn. Sen så kom kära mamma hem med donken-mat till mej och brorsan. Mums! :D
Efter de så gick jag ut till stallet och gjorde iorning idol och red en sväng, ganska längesen jag red honom nu.. plutten. men det gick väl okej bra lixom! han va inte superduktig men, aja.
Men nu ska jag snart stänga av datan och sova, eftersom jag måste gå upp tidigt imorrn! :/
Slipper skolan, eftersom imorrn bär det av mot.... göteeborg horse show! yeyeye :D Azuum.
Ska dit med mamma och pappa. Pernilla och Amanda (Johansson) och en massa mer folk ska även dit så hoppas jag träffar dom. Nellie Berntsson är ju även där + resten av PA3 så hoppas vi även ser dom. haha :D
ska verkligen bli skitkul. läängtar såå.. aja, kommer iallafall ta med mej kameran och fota en massa som antagligen kommer upp här sen, om datan vill som jag dåra. :/ och så kanske jag tar med datorn i bilden och bloggar lite kort, men får se helt enkelt. ;) eftersom mobilen typ dampar när jag ska blogga på den så.
Nu ska jag stänga av, så hörs vi antagligen imorgon. taggataggatagga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0