Hockey Mona Lisa !

Gryym dag idag asså, tills slutet då jag o Sebbe missa bussen. :O
Aja, vi gick upp till vårat klassrum igen där Gittan & Sanna satt, så sa Gittan att hon kunde köra hem oss om 20 min.
Snäll fröken! ♥ Så jag och Sebbe stod och målade en stund vid whiteboard tavlan, sjukt snygga bilder asså.
Vi målade Mona Lisa båda två, en blev en hockey Mona Lisa, och den andra blev Mona Lisa med tuppkam, stooora skor, klubba och ja, allt möjligt ! och priset på denna snygga tavla skulle sen va 105 000 :- , men ja.
Sen så tog vi kort på allt och så skjutsade Gittan hem oss, och så satte jag mej vid min underbara vän!


Min och Sebbes fiina Hockey Mona Lisa.. :D
loveu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0