Oskar, min ängel♥

Red fram först på gärdet i skritt, trav och galopp. Gick superbra, han lyssnade super och gick jättefint, även fast det var ganska ojämt ibland. Så började ja hoppa fram lite på ett 35 cm hinder typ, och fick en massa fiinfiina hopp! Sen höjde jag upp till typ 45 - 50 cm eller nått och hoppade de några gånger. Han hoppade som en ängel, och rev endast en gång, pga att jag kom en aning nära så det va typ mitt fel. :/

Sen travade jag av, och skrittade av. och sedan gick jag och gjorde iordning honom igen och fixxade stallet, och sen fick pållarna komma in. :)

ska stänga av datan nu, ska gå o lägga mej i tid idag iallafall. ;)

så, Godnatt. och Puss&kram! ♥


gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0