sjuk, osv -.-

Hej!

Asså, jag är sjukt ledsen för att jag verkligen inte har uppdaterat någonting nu den senaste veckan typ.
Men har haft fullt upp med skolan, hästarna och allting nu så ja, och bloggen kommer ju typ på 3/4 plats nu så..

Men har vart med Amanda & Isabelle, både onsdag och torsdag. och i Fredags och Söndags va jag med Stina, o red pluttar. :D hihi!

Idag har jag iallafall vart hemme från skolan.. Rolig start på veckan? Njäee.. hade typ asont i huvudet och halsen imorse och lite i magen men nu är det bättre och jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon. Men det tror jag. :)

Bakade även scones förut som jag åt till frukost medans jag kollade på inspelat PA3 ifrån igår! Nellie♥

Men aja, vi ses senare. ska försöka o blogga mer ikväll/eftermiddag. ;)

Pusshej. :*



minnen.. Pernillas ridläger sommaren 2011 på stall Erikstorp, Amanda & Alice ♥
(bilden hör inte till inlägget)

Kommentarer
Postat av: Hilma

villka finaa bilder! :)

2012-01-30 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0