Together Forever ♥

HejHej! (:

Åkte till underbaraste Jonna kl halv 10 imorse. Vi gick ut till stallet och borstade Karisma, sen så la vi på fleecetäcket och tränsade henne. Jag hoppade upp och så red/gick vi i väg. Jag red, Jonna gick och även lilla Mira var med (Jonnas sjukt söta vovve) :D Vi gick hela Marieäng, och vi hade med min kamera! Jonna tog en del kort på oss, och på Mira.. Vi gick även ut på en stor grön "åker" och tog lite kort när jag red osv. Solen lyste så fint där så det blev hel del  G R Y M M A kort! ♥
Sen gjorde vi iordning Karisma igen och gick in och åt lite fruktsallad och glass.
Sedan gick vi ut till stallet igen och hämtade in hästarna och borstade Otte och lastade in sadel och träns osv i transporten.. Sedan lastade vi Otte och åkte mot ridskolan, eftersom Jonna skulle hoppträna med Otte för Linda-Mari. ;) Det gick jättebra för dom, och Otte var den ända som hoppade ALLA hinder! Duktig ponny :*
Hade såklart med kameran och tog en massa kort på dom, en del blev bra och en del inte. Några av dom kanske kommer upp här någon dag, men iaf på facebook och datorn vill som jag då! :O
Men när vi kom tillbaks ifrån ridskolan så gick vi in och åt lite och sen så snackade vi typ lite och så sminkade vi Jonna och så tog vi fram kläder till henne, eftersom hon skulle till Amanda Johansson ikväll och kolla på Twilight och klä ut sej till ngn osv. och hon klädde ut sej til Charlie Swan, en bild kommer sen. ;D
Men aja, imorrn kl halv 10 drar jag till Pernilla och fixxar stallet och kanske rider om vi hinner och sen vid kl 1 så åker jag, Pernilla, mamma och pappa till Jönköping och provrider min underbara Frida igen. ska bli sjukt kul ! :D
Fridainmy♥

Bloggar mer imorrn!

Pusshej. :*


Min underbara Jonna som Charlie Swan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0