Fri som en fågel!

Skolavslutning idag då, gick väll bra.
Efter det drog vi till Bäcken och fika med några kompisar och träffade även älskade Jonna där, åh du är så sjukt saknad tjejen. ♥ 
Sen drog jag, mamma och viktor och köpte pizza med Simon och hans familj som vi sedan åt hemma hos dom.
Sedan solade vi och chillade lite där osv, och sen när vi åkt hem kom Amanda och så red vi en kortis.
Red fram i skogen, hoppade sedan en stock och ett björkhinder i hagen och ett räcke på 65 cm en gång.
Avslutade sedan i skogen/gärdet igen. Om jag ska sammanfatta passet så blir det en 9 av 10 tror jag.
Han hoppade gudomligt och ja var sjukt pigg, så härligt!
När vi var klara i stallet gick vi in och byttte om osv och sen gick vi ut och fotade lite osv.
Skulle laddat in bilderna förut så jag hittade sladden, men min dator dampar ut så.. 
ni får dom en annan dag helt enkelt. ;)

Sovmorgon imon, underbart!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0