kass updatering

Ja, nu har det väll som sagt vart mer eller mindre kass uppdatering.
Men orkade inte blogga igår kväll heller.
Vi fotade ju iaf lite då, mysigt! Blev faktist en hel del fina bilder som förhoppnignsvis ska komma upp här!
Sedan skrittade vi till grushålan och doppade både oss och hästarna en snabbis. hur skönt som helst!
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på!
Ska eventuellt dra till stallet och rida Nettan/Juni senare sen med.
Men ska kolla av lite med Pernilla sen osv.
Kollade på några avsnitt av Ponnyakuten när jag vaknade! haha :)
 
Men ska äta min sena frukost nu, haha! jag är vrålhungrig!
Vi hörs senare!
Hejdå!
 
Älskling, du finns förevigt i mitt hjärta ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0