Lördag

Amanda kom ju iaf förut. Vi gick ut till stallet och tog in ponnysarna och så gjorde vi iordning Oskar.
Sedan kom mamma och hjälpte oss då vi skulle testa och sätta på svanskappan.
Sist vi provade den var ett tag sen, men då var han gaaalen. då menar jag GALEN!
Men idag var han hur duktig som helst och gjorde verkligen ingeting.
Longerade honom nått varv men han gick som vanligt så ställde in honom igen och så gick vi och åt.
Efter de gick vi ut och fixade dom igen och red en stund.
Red först fram och red en stund på gärdet, hoppade räcket som står där och testade lite med andra sadeln då jag har den nu när jag kan ha svanskappa.
Kändes sjukt bra och han hoppade som en gud. Gick sedan in i hagen och hoppade lite där.
Hoppade björkhindret på ca 70 i slutet, duktig prins! :)
Sedan när vi skulle sluta så kom Stina som ville rida lite med mej (min snart 2 åriga granne).
Så hon fick rida en stund som hon tycker är superkul och sedan avslutade vi i skogen.
När vi gjort klart hästarna igen gick vi in och bytte om och sen fotade vi och chillade lite.
Men sen börja de regna så vi fick gå in. :/
Nu är jag proppmätt då vi nyss ätit tacos och ska nu gå in till grannen och spela fotboll med Oskar (stinas storebror). ;)

Hörs senare mah lovers!
Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0