fårlåt

för dålig uppdatering men hade fullt upp igår.
Först vare ju klassfotbollen, vi vann första matchen och sen förlora vi tre st och så kom vi lika sista. :D
aja, vi hade kul iaf och gjorde vårt bästa. Det var ju såå himlaa varmt! Drack säkert en 3 flaskor vatten eller nått?
Sen så skulle Tilda följa med hem o rida bebisar men hon hade kalas oså så de blev inte så. :(
När jag kom hem så bytte jag om till bikini och sprang i vattenspridaren lite och hade den även vid studsmattan.
Sen så planterade jag mina salladsfrön, morotsfrön, dill och persilja i en stor låda typ så får se om nått kommer upp där sen :D hoppas de!
Sen gick jag och mamma och ställde in alla hinderstöden pappa gjorde idag, 6 st nya fina, tack!
Satte även upp några hinder jag och Oskar skulle skutta litegrann öven medans mamma hämta han i hagen.
Provade även nya benskydden och dom satt perfekt, glömde ta outfit bild med vi var iaf rosa.
Själva hoppningen gick suveränt bra, och han var PIGG kan jag säga.
Han verkligen sög åt sej hindrena och hoppade som en gud verkligen. Hoppade bara ytterst lite då det var emtremt varmt osv. Men han tyckte de va kul! :D
Sen gjorde jag iordning han igen och så fick han komma ut i hagen pluttis.
Gick sedan in för o äta pizza som mamma hämtat till oss.
och så idag då, hade sjukt ont i huvudet och halsen när jag vakna imorse så stanna hemma från skolan.
Men det är bättre nu. Ska strax stänga av datan och jobba lite mer i matten. Blöö!
Kram!

Kommentarer
Postat av: vilma

Sööt bebbe :D<3

2012-05-28 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0