kalle sprätt

yeye, sitter o äter chips just nu, om de va intressant o veta. Dricker även en asgod dricka, KALL SPRÄTT :D
Vi åkte aldrig häst o vagn förut, som tur är. Vi åkte till Göksäter ist, en billig affär som har allt typ.
Vi hittade till och me hästgrejer, asbilliga benskydd, täcken osv.
Köpte lite bra o ha saker bara.
Har även gosat med Rufus lite med. Saknar min pluttar där hemma, oskar & idol, men även nettan och juni och hela stallet. :( vill riidaa !!
aja, vi åker ju hem imon så. Men ska på min kusins konfirmation på söndag, blöö. tråkigt!
Nånn som har blogg, som vill att jag ska läsa den?
Länka i en kommentar så lovar jag o kika in och till och med kanske de blir en kommentar.
Svarar på alla frågor i från frågestunden imorgon tror jag. hinner inte nu.
Måste kolla lite på mitt arbete om StorBritannien och även om Shetlandsponnyn.
Ska redovisa om Shetlandsponnyn på tisdag så.
Nu ska jag dra, hörs senare. :)

Kommentarer
Postat av: stina

kolla!..min dåÅ<33

2012-05-21 @ 22:05:00
URL: http://kjellman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0