åh, fy fan!

Hej!

Asså, jag är sjukt ledsen för att jag inte kunnat blogga nu på exakt en hel vecka.. Det har vart så jevla mycket nu med skolan, och så hästarna och så har jag vart hos Pernilla flera ggr i veckan o ridit osv, eftersom jag är där OFTA nu och hjälper henne och rider bl.a Nettis, och ibland Vicky! :D Sjukt kul !
Men aja, kom till saken nu Maja.. Har vart på ridskolan förra helgen med Vilma, och Oskar & Idol och ridit och så har jag o Isabelle vart o ridit med Amanda och Michelle oså också.. i håkans paddock dåra.
Men nu orkar jag inte ta upp allt de, utan nu startar jag om på nytt, och nu ska jag verkligen försöka satsa på bloggen lite mer, och iallafall försöka att blogga varje dag , men ja... vi får ju se hur de går då! ;D
När det gäller mej så.. ja!
Men imorgon ska jag nog till Pernilla nånn gång vid lunchtid om vi får ihop det, och sen vid kl 7 så drar nog jag och Amanda på bio i stan.. saknar dej så jävla mycke gumman ♥

Men nu måste jag gå.. Mamma köpte ett sånt här gåband idag, så vi har ställt upp det nu. Jag sprang en stund förut, och tänkte köra lite nu med! gött o springa inne.. jao :D
aja, bloggar kanske mer ikväll, förhoppningsvis!

Pusshej. :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0