dagen & lite till

Åkte som sagt ut och plockade svamp med mina kusiner förut.
Fick en hel del bara på ett ställe.
Sedan en stund efter de åkte jag, mamma och Viktor mot Hova för o gå på Hova riddarvecka en stund.
Dock gick vi inte på riddarspelen.
Köpte brända mandlar, marknadsgodis och lite kläder. En svart enkel snygg luvtröja, en svartguldig randig t-shirt och en grönvit randig v-ringad lite tjockare långärmad. svårt o förklara men snygg iaf.
Kanske kommer bilder om ni vill se? ;)
Sedan när vi ätit kvällsmat kom våra typ grannar som är mammas kompis och hennes man, och hennes barn som är viktors kompis. aja, så vi satt och tjöta lite , eller dom gjorde. och jag greja med Ipaden lite.
 
Sedan var de bestämt att jag, mamma och viktor skulle åka till Liseberg på torsdag med våra kusiner, men helt hux flux så ville inte dom så ja. Då bestämde vi att jag, mamma, viktor, simon(viktors kompis),Ingvor(simons mamma=mammas kompis) och STINA åker till Liseberg IMORGON!
amygad, lycklig(a) tjej(er)!! :D ska bli grymt kul iaf.
 
bwt, båda pollarna fick vila idag då det var sjukt varmt ute och jag har ej hunnit / orkat i värmen.
Men de var nog skönare för dom att vila med..
 
Uppdaterar mer live under dagen imorgon och ska nog fixa några tidsinställda. yee!
 
Hörs imorgon! chao.. :)
 
 
 
/Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0