Fullt upp!

Förlåt för den urkassa uppdateringen men har (haft) fullt upp. Ingen slötid till datorn här va..
 
Igår var vi ju på Liseberg iaf, sjukt kul vare.
Åkte allt som gick förutom atmosfear typ. hihi!
Vi åkte balder 5 ggr, kuul!
Vi kom hem typ 1 så var bara sängen direkt då kan jag ju säga. sjukt trött var vad jag var!
 
Idag så åkte jag och pappa till skövde först , vi gick in på biltema och hööks men jag fick inget med mej hem tyvärr.
BIltema har ju även börjat med lite hästgrejer nu med, jag trodde de hette BILtema? men men.. haha :p
Sedan red jag både Oskar och Idol. Hoppning stod på schemat för båda.
Gick sjukt bra med båda.
Hoppade vattenmatta med vågplank, kombination och enkel hinder typ.
Oskar var vääldigt pigg men hoppade inte mycket eller högt med han. bara 60-70 cm tror jag de låg på.
Har inte hoppat Idol på ett tag så har var piggggg han med.
Hoppade ungefär lika högt med han med. Sjukt duktig var han, bara flög över!
Sedan körde jag lite cross och så kom min kusin och var här ett tag, pratade lite osv.
Sedan har jag inte gjort mycket, chillat framför datorn och så.
 
Imorgon rider jag eventuellt på fm om jag hinner, sen vid lunch åker jag och pappa till havsten.
tar även med båten :D
Mamma och Viktor kommer ner dit antingen torsdag kväll eller fredag fm/em.
 
Tar med pappas dator och Ipaden dit, så ska försöka uppdatera så bra som möjligt iaf.
 
Ses senare eller imorgon!
 
haha, gullig ponny som blundar.. sötaste älsklingsponnyn
 
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0