myskväll

Mysig kväll här på kusten. Har ätit lax och färsk potatis med la famillia och kusinen + familj.
Nu ska jag vara social med dom en stund och äta lite godis. hihi ;)
Sen så ska vi nog typ grilla banan med choklad i eller nått, aldrig provat de så ska bli spännande?
någon som testat de? var de gott?
 
Jag, Viktor och Anton hade även tänkt att bada nu men vi skiter nog i de, eller vi får se.
Men jag uppdaterar mer sen.
Kommer lite tidsinställda och vad tycker ni om mitt åsiktinlägg?
 typ första gången jag gör något sådant, kommentera vad ni vill just jag ska skriva mina åsikter om, vill ha ideér.

Börjar och länka en blogg imorgon, så kommentera om just du vill bli länkad.
 
google bild
 
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0