Ridpasset och lite till

Var ju i stallet förut o red juni, och Pernilla red nettan. Gick bra till o börja med, vi backtränade dom lite först.. Det märktes att juni inte vart ute i skogen på ett tag, hon var lite stissig o sådär men de gick bra sen. När vi var klara i backarna hoppade vi stockarna i skogen och sen efter de när vi galopperade så började hon skaka sej i galoppen tror jag. Eftersom det var massa ohyra o sånt, så jag var i beredd på de och hamnade över halsen och då typ bockade hon så jag flög av. Fick ont i svanskotan, lite i huvudet och så känns se typ som jag bränt mej på armen, de sticker o svider lite o så men de gick bra som tur va! Men de var bara upp igen och köra. Sedan gjorde vi iordning dom igen och så skutsade Pernilla hem mej. Väl hemma stannade Pernilla en stund o drack kaffe och pratade lite. Bland annat om en sak som fortfarande är secret, som sagt släpps de nog i veckan. Spännnande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0