Underbar dag!

Ursäkta för bad update men har haft fullt upp. Jag o pappa var ju iallafall ute med båten en sväng igår , vi åkte till Slussen och badade och köpte glass. När vi kom tillbaka hade min kusin och hennes kille kommit också, dom skulle sova hos oss. Sedan chillade vi vid stranden med dom lite och badade. På kvällen gick vi ner och fiska krabbor med deras kompis som hade ett barn på 2,5 år. Kul! Sedan åt vi med kusinen o så och myste lite ❤ Idag åkte jag, pappa, kusinen och hennes kille ut med båten. Vi åkte typ ut till Lysekil, så underbart! Sedan stannade vi och åt lite och köpte glass. Gotttt! När vi kom hem har jag bara chillat lite, lånar Viktors mobil och bloggar på nu.. Fick ladda ner blogg.se appen så nu blir de live blogg kan jag säga er. :) Hörs later on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0