Taggar tävling

Sitter och dricker smoothie och kollar startlistorna tills idag.
Jag startar 2:a och 6:a tror jag.
Ska strax gå o byta om och dra till stallet, fixxa Oscar plutt och sen går vi till ridskolan.
Mamma eller pappa tar nog Oscar till ridskolan, då vi inte har fixxat någon transport och måste gå. :/
Men aja, bloggar mer sen när jag kommer hem om hur de gick osv.
Nu måste jag ut och släppa ut pållarna och sen äta lite frukost, och sen vidare till stallet igen och fixxa plutten.
lite sådär lulligt inlägg nu men, who cares.. lixom?
/Maja
jag och oscar på senaste tävlingen.. ♥

Kommentarer
Postat av: Maddelena

tycker de är sjukt fult att du nu helt plötsligt skriver Oskar med C? Du har alltid skrivit med K och nu bara du ändrar till C?! Wtf?!

Tycker de är jätte fult med , men du gör väl som du vill , men vill bara säga att de är enormt fult.

2012-03-19 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0