...

DET SNÖAR UTE!! :D Yeäh! äntligen.. ♥

Men föresten hej!
Kom hem från skolan för typ 20 minuter sen eller något? Jag och mamma va på utvecklingssamtal hos min "lärare".
Inte de roligatse kanske, menmen.. sånt måste man göra också.
Va på Marci Hus ifrån 14.00 - 16.00 , och övade på Lucia som jag och några på juniorerna och en massa mer ska ha i Utby Kyrka på fredag , kl 18.30! Någon som vill komma och titta? ;)
Men sen när vi går ut från Marci Hus, så skriker en av dom.. DET SNÖAR!! och alla fick typ damp, och va tvungna att springa och kolla. xD Alltid lika nyfikna vettu. ♥
Men nu har jag tråkig matte att göra, oh! Varför måste man ha läxor? så jobbigt! :O
Så måste la antagligen gå nu, får väll tillbringa matten en , timme nu iaf! MINST..
Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0