Gårdagens tävlingsresultat osv.

Hej mina kära bloggläsare! ♥

Förlåt, men han inte blogga igår efter tävlingen.. kom in från stallet kvart över åtta ungefär, och då orkade jag bara inte blogga. :/
Men aja, tävlade ju igår.. Det gick jättebra för både mej och Amanda. Det var ju maskeradhoppning och vi va bebisar. :P gulligt..
Hoppade 30+30, och blev felfri båda gångerna! :D Oskar var jätteduktig och skötte sej utmärkt, Idol också.
Mamma var med och tog lite kort på oss med min kamera, och Carro (Amandas syrra) tog också lite kort tror jag.
Bilderna som mamma tog kommer nog in på bloggen OM det funkar att ladda in dom OCH om NI vill se dom? ;)
Så ja, vill ni se bilderna eller inte?
Träffade även Jonna på tävlingen och pratade lite med henne, och så träffade jag Amanda (Johansson), och några mer också.. :D
Men nu sitter jag här vid datan och kollar lite bloggar, fb och fixxar lite på min egna bloggish.. xD
Det är ju nyår, och ikväll kommer våra "grannar" hit, och myser lite och skjuter raketer osv. ♥
gott nytt år sötisar! ;)

Pusshej. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0