SNART JUL!!

Förlåt, men han verkligen inte blogga igår..
Va med Amanda först, kl halv 12 till 20 över 3 typ. Vi bytte julklappar och jag fick att par assnygga örhängen av henne.
Tack! ;D
Sen vid halv 4 åkte jag till ridskolan, vi fikade lite och sden så bestämde vi hästar.
Det va ju sista gången så vi fick typ välja vad vi skulle göra osv. Vi hade hoppning, och jag hoppade Manne! :D
Stoorhäst, jaoo!! Kändes jättekonstigt att rida storhäst när jag är van med typ Oskar och Idol o lite större..
Men de gick superbra verkligen, han va jätteduktig och hoppade som en ängel! :D
Jättekult ridpass verkligen, är jätte nöjd! :D WIHOO!!
Men nu ska jag snart sluta skriva eftersom, om en liten stund kommer mamma hem, så då drar jag, pappa och mamma och handlar allt tills imorgon. :D massa mat, godis osv. mumsiigt!! ♥
Kanske bloggar mer ikväll, antagligen! om jag hinner förståss!!
Längtar tills imorgon! :D kommer bli såå kul verkligen ♥
Pusshej. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0