Bästavän, MRK

Hej där!

Först vare skolan idag dåe, helt okey! sen tog jag bussen hem med Amanda.
När vi kom hem gick vi upp te mitt rum o satte på datan så nu sitter jag här o bloggar och kollar fb osv.
BWT, igår kväll satt jag o kolla lite D-ponnys på www.hastnet.se och hitta några som jag tyckte va intressanta.
Smsade lite med Pernilla oxå och hon hitta oxå några hon tyckte lät lite intressanta. men vi får se vad som händer ! Jag och Pernilla sa att vi skulle sätta oss ngn dag tsm och kolla lite hästar o ev ringa osv. Blir kanske i helgen elr på måndag eftersom hon åker till typ frankrike och ngt mer på tis-lör! men jaja, nog tjatat!
men juste, sen halv 4 typ åker jag o Amanda te MRK och så halv 5 ska jag rida i min vanliga grupp dåe. Jag ska ha Jerry och vi ska ha dressyr tror jag, hehe! undra hur de går? :O
Hoppas jag träffar andra Amanda(Johansson) oxå, med sitt lilla bär :D så söta !!
aja, hejdå nu!!
BWT, vill ni ha veckans blogg osv eller? kommentera isf inlägget under här!! -->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0