dålig blogghelg

Hej där!

Förlåt för att bloggen har stått tom i helgen men har verkligen inte hunnit :O
Men idag då, kl halv 11 kom Amanda så gick vi ut te stallet o mockade o fixxa hö't!
Sen tog vi in hästarna och borstade och satte på benskydd , o sen sadla och tränsa vi och så red vi ner till paddocken för ett dressyr/markarbete pass! vi byggde fram 4 galoppbommar och så sen i slutet höjde vi upp den sista o den först bommen till hinder så de lixom blev hinder-bomm-bomm-hinder. Fattar ni? aja, skit samma! sen vid halv 3 byggde vi bort och så red vi hem. Vi gjorde iordning pollarna och satte på täcke sen gav vi dom (lite sen) middag och sen gick vi in.
Sen ca kl 4 åkte Amanda hem och jag gick o satte mejj vid datan o kolla fb, och kika lite D-ponnys på hastnet. sen kollade jag på ponnyakuten och gustafsson 3 trappor! Älskar't ;D


Men sen imorrn då kl 3 ungefär ska jag cykla te Pernilla och så ska jag, Jonna, Hanna och Pernilla löshoppa Juni & dezibelle! (3-åringarna) :) askul.. hihi !
Sen cyklar jag förmodligen hem och så vid kl 6 kommer Pernilla hem till mejj så ska jag, mamma och Pernilla då kolla lite D-ponnys på nätet osv och kanske ev ringa till ngn! men måste ju hitta någon/några intressanta först dåe.. haha!!

Men nu ska jag stänga av datan o kolla på teve en stund och sen blir de väll antagligen sängen för mejj! skola imorrn.. Fan oxå :O

aja, hejdå nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0