ändrade planer..

Jeah, mamma kom och hämtade mej direkt efter skolan så drog vi till Skövde.
Vi skulle köpa lite kläder till mej till bl.a skolavslutningen och Viktors konfirmation.
Hittade en hel del grymma saker faktist.
På två affärer, gina och skopunkten! yeye ;)
Köpte en vit typ spettsklänning, en vit lite pösig t-shirt som man typ har ett linne under, ett par typ vita låga tygskor (typ som låga converse, fast de va inte converse) haha!, och så köpte jag ett halsband med ett kors, ett örhänge med ett kors som man även typ klämmer fast längst upp i örat (om ni förstår?) och lite svarta toffsar (bra o ha).
Oh, juste. Köpte en dyna till min stol i skolan också, Storbritanniens flagga. Ohyeeh! :D
Sen när vi va klara tog vi en hamburgare på donken och sen åkte vi hem.
Vi va även på lite andra affärer, men inget o skriva om då jag inte köpte något där.
När jag kom hem tog jag kort på allt jag köpt, som jag tänkt lägga upp här.
Men just nu hittar jag inte sladden till kameran, men så fort jag hittar den ska ni få se ALLT jag köpte,
och ni ska även få en hel del andra bilder! :D
Hade ju tänkt och rida både Oskar och Idol, och även Nettan om de gick.
Men ja, de sket sej nu. Men alltid bra och åka till Skövde och shoppa lite i mellanåt.
Ska ju även göra om i mitt rum nu hadde jag tänkt.
Har vita tapeter i hela mitt rum förutom där jag har min säng, där har jag en rosa.
Eftersom jag har haft rosa där förut, så ska måla om där eller tapesera. Får se vad jag väljer.
Men ska iallafall ha rött! Har nästan tröttnat lite på rosa nu, även fast det är jätte fint.
Så har bestämt mej, rött ska de bli! och även massa marinblå då jag ska ha massa flaggor på kuddarna (bl.a storbritannien och USA) så de kommer nog bli snyggt. Hade tänkt att börja rensa mitt skrivbord när jag kom hem idag, men klockan var ganska mycket så tar de en annan dag. Då jag måste öva in alla mina 25 engelska glosor också. :( trist! aja, sånt är livet.
Blev ett långt inlägg nu kände jag, så bäst jag slutar.
Bloggar antingen mer ikväll, men annars imorrn.
Ska fixxa en massa tidsinställda också. :D
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0