Dålig uppdatering

Dålig uppdatering idag, jag vet. Men har haft fullt upp all day.
Vi har faktist hunnit med en hel del bra saker i stallet idag, tömt ur boxarna, mockat och krattat hagen, ridit, klippt hästarna osv. Eller ja, Pernilla klippte ju. Det blev skitsnyggt, blev även ett sött hjärta var på rumpan. hihi :)
Vi red också sen då, Oskar kändes faktist jättebra och han var jättepigg. Ponnyn min!
Red fram dom på gärdet en stund, övade mycket i traven, öka och länga osv och så typ samma i galoppen och mycket i höger då han behöver stärka hans högergalopp. Han skötte sej super tycker jag. Idol med, säger Stina.
Sen hoppade vi alla hinder nånn gång, och avslutade med att hoppa räcke på gärdet en gång. Lågt!
Sen gjorde vi iordning dom igen, och la på ett tunnt täcke då det var varmt.

Missade ju även ponnyakuten eftersom vi var ute i stallet då men vi spelar ju in de så kollade på de när jag stina åkt hem. Med lite rabarberpaj och vaniljsås i minn tillvaro. Haha :D

Bloggar mer imorgon, kanske ska till Pernilla. Hoppas de, annars är jag med Stina.
Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0