discot

Discot var kasst och jag får säga de så, eller jag inte nått vidare bra iaf.
Ganska okej musik, men ja. är inte hller nån så kallad "disco-brud" heller så, hänger häldre i stallet än är på stan t.ex. aja, kollade på det sista på let's dance när jag kom hem och nu ska jag snart sova.
Viktor kommer hem från Tyskland inatt. :)
aja, har ni sett? typ 10 inlägg, bara idaag! grymmt jue. ska försöka fortsätta med de, om ni vill? :D
Orkar inte fixxa några tidsinställda nu men det är ju lördag imorrn och dessutom långhelg så uppdatering ska ni få, det lovar jag. haha. Ska typ snart sova nu, trött chey! kommer säkert ha typ träningsverk eller nått i benen imorgon? Hoppas inte de, ska ju rida och måste ut och springa nått i helgen.
Ses imorgon babes!
sommar, kom hit ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0