Dagen

Sitter o kollar på inspelat från os hästhoppningen nu.. Jag och Stina var ju hos pernilla förut. Vi red alla tre, ja red juni, Stina nettan och pernilla red Kelly. Skrittade först rundan och red sedan igenom dom på vallen. Traven gick super, arbetade mycket i låg och lång form. Sen i galoppen var hon väldigt okoncentrerad i början och studsa lite o hade sej. Men efter en stund fick jag igenom henne och hon gick bra, men som sagt.. Ingen "wow"-känsla på galoppen idag men traven var super! Sedan duschade jag juni, och tvättade svansen. Vi tvättade även nettans svans. När vi kom hem åt vi och sedan ut till stallet hemma direkt. Tog in Oskar och idol och gjorde iordning dom för ett lätt barbacka pass i skogen. Vi red in i skogen och red lite på en väg där inne, klättrade i en liten backe o så. Sedan gick vi ut till vallen och körde lite lätt. Sedan avslutade vi och Stina åkte hem typ vid 5. Förövrigt skötte sej Oskar prima. Pigga ponnys båda två. Idol har stått i några dagar så han var en riktig bomb!! Haha. Som sagt så sitter jag nu och kollar os, snart är de Sverige och rofffeee! Heja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0