Göteborg Horse Show

Vi va ju på GHS igår och de va Azuum. :D
Vi kom hem ganska sent och jag va sjukt trött så orkade lixom inte blogga.
Vi va ju på showerna först ifrån kl 10 till typ kvart i 12 eller nått och så va de paus och sen vid typ kl 1 började de igen.
Först på morgonen va de typ världscuphoppning (1,40) där typ nånn utlänning vann. och sen så va de typ gymkana med urgulliga små ponnys. Det va typ 4 st lag (sverige, england, scottland och typ nått annat konstigt). och Sverige kom två tror jag. :) Sen i pausen gick vi på mässan och kollade en sväng och så åt vi. Sen vid kl 1 gick vi och kollade på dressyren en korstis och sen vidare in på mässan igen. Gick och kollade hjälmar och köpte tillslut en JW hjälm med bling. :D Köpte även två grimskaft (med kedja). Ett rosa och ett blått. Och så fick man typ massa gratis affischer(stavning?), reklamblad och en del annat så blev en hel del sånt också. ;)
Men red iaf idag (oskar), gick väl okej! det va typ lerigt överallt så red bara en kortis.
Och sen så släppte jag honom i den lilla hagen och körde lite "frihetsdressyr" typ, och han sprang efter mej hela tiden den gullungen min! älskardej♥
bwt, såg även alla i PA3 och några andra ifrån PA2 och 1 :D nicee!!
Men nu sitter jag och pratar i skype med bästa (jonna) och kanske drar till henne imorrn :D
Men kanske skulle med Pernilla till ridhuset med Juni och Dezibelle också men. fårse imorrn helt enkelt.
kommer bild på hjälmen och grimskaften imorrn om ni vill ha, men nu Rolf Göran Bengtsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0