MAJA SVARAR PÅ ALLA FRÅGOR IFRÅN FRÅGESTUNDEN

1.Har du något annat djur än hästar?
svar: ja! katt, kanin och får. Har även haft hund, fiskar, höns osv.

2.vilken skola går du på?
svar: Ullervads skola.

3.Hur länge har du ridit?
svar: så länge jag minns, sen jag var riiktigt liten.

4.har du några mer hästar än oskar och idol?
svar: Nej, men snart så. :)

5.går stina i din klass?
svar: Nej!

6.Hur många djur har du ? 
svar: 7 st.

7.Vilken är din favorit färg?
svar: rosa är lite sådär gulligt, men annars typ alla nästan. ingen riktigt speciell men..

8.Vad lyssnar du på för musik?
svar: lite olika. bra musik såklart !

9.Vem är din bästa vän?
svar: Amanda mest, men några andra också. :*

10.Hur länge har du haft oskar & idol?  
svar: sen jag var liten, vi köpte dom år 2003 tror jag. ♥

11.Har du haft hästar innan?
svar: Nepp! men min mamma har haft.

12.Hur många rosetter har du?
svar: ehm.. runt 15-20 bara kanske?! ska räkna dom nånn dag så får ni veta exakt.

13.Vet du att du är bäst på att rida och är snygg, söt mera bra saker?
svar: Nej! eftersom jag inte är de :o

14.Vad gör du när du inte rider?
svar: är med kompisar, datan, chillar osv. ;D

så, det va alla frågor då! :D

vill ni att jag ska ha frågestund nånn mer gång, eller typ THIS OR THAT eller nått?! kommentera då ♥

Pusshej. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0