Örebro, osv.

Hej!
Förlåt, men har verkligen inte hunnit blogga ett enda skit det sista. Har haft fullt upp med hästar, och allt annat.
och som sagt hästarna och de går ju före datan så ja. :/
Men aja, imorse så åkte vi upp till Örebro och först så gick vi in på hööks där jag köpte 4 st oranga lindor, ett typ ludd till oskars träns (pullarnosgrimma), och lite hästgodis.
Efter de så åkte vi till Media Markt och köpte färgpatroner osv till skrivaren, och sen vidare till en annan hästaffär (till häst) där jag aldrig vart förut och där köpte jag då ett par typ vinter-stallskor, as varma!
Vi gick även in på IKEA sen, och åt lite och kollad epå lite grejjer oså, och sen så åkte vi till Marieberg och kikade lite. Sen så när vi va inne på Coop och handlade så ringe Pernilla och frågade om jag ville rida en stund sen osv, men vi kom ju typ hem havl 6 så då blev det lite sent, så vi hann inte de. :'( eftersom jag måste fixxa stallet hemma oxå.
Så red hemma en stund först (20 min eller nått bara). Gick superbra, han va som vanligt extremt pigg och lite lagom stark, men det gick jättebra ändå. Hade tänkt o prova dom nya lindorna idag, men ska prova dom nånn annan dag så tog bara skydden idag istället. ♥
aja, blev ett ganska lågt och oseriöst inlägg nurå men.. lixom wtf?! ;)
Nu ska jag fortsätta och dunka musik i hörlurarna så chaoo!
ni kan la få en bild på lindorna som jag redan visat men, aja.. lite roligare med en bild iaf! kommer mer bilder på mej o oskar oså sen också, eller imorgon ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0