Sjuk

Hej!
Förlåt för sjukt dåligt bloggande verkligen men va sjuk igår och även idag.
Va hos Tandläkaren igår morse också, gick väl bra! Dock hatar jag att va där och så hade jag lite sådär lagom ont i magen, huvudet och halsen och är allmänt förskyld. Idag har jag bara vart hemma mest o vilat, haft ont i huvudet och halsen och så, men det är bättre. ;)
Nu ska jag strax dra ner och byta om och så skjutsar mamma mej till stallet. Ska göra iordning Juni & Dezibelle, medans Pernilla typ skjutsar sin mamma nånn stans och sen ska vi rida. :D
Hon har lektion kl halv 4, så tror inte jag ska rida Nettis?! :( får se vad som hinns med, då vi ska fixxa stallet också.
Aja, nu måste jag dra. Ska va i stallet kvart över 2 så. :)
Hejdå!
saknar sommaren.. ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: 200 kr inkl frakt :)

2012-02-29 @ 21:39:13
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0