skola, stallet

Skola idag igen och efter skolan så tog jag bussen och gick av i stallet.
Hade med mej ridkläder så bytte om medans Pernilla och Hanna gick rundan med Kelly.
Sen så började jag o mocka, byta vatten och strö nytt halm i boxarna oså.
Vi skulle ientligen ridit också, men Pernilla hade så ont i revbenen så vi sket i de. :/
Så vi tog in hästarna och sen så gick vi upp till Pernilla och åt lite mackor innan vi åkte hem till mej.
Hemma så fixxade jag bara stallet först och sen så satte vi oss med datan och kollade lite hästannonser.
Vi hittade inget dirket sådär, men ja. sen så fick Pernilla sitt paket innan hon åkte hem! hon fyller ju år så, Grattis! :D
Men imorrn då, först skolan och sen vidare till "ug"(kören) och sen senare på eftermiddagen drar jag nog till stallet och fixxar lite om sen så åker vi med Juni och Dezibelle till ridskolan och rider antagligen , där vi även ska möta upp Hanna tror jag. :) rolig dag!? ja, eller stallet iallafall ♥
Men ska gå och kolla schemat för göteborg horse show nu. kommer dit på fredag tror jag. eftersom lördagen va slut, fast ville ju se GP - PONNYN på lördan dock men, aja.
Nånn mer som kommer dit? vilken dag isåfall? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0