Amanda

Hej!
Höll på att skriva ett inlägg iförr går men det typ stängdes ner så ja..
Men har vart hos Pernilla både Söndag och måndag, har ju ridit Nettis, mockat och gjort allt annat som hör till stallivet. Underbart! ♥ .. och vart i skolan då också, såklart. :(
Men idag då.. följde med Amanda hem efter skolan, och så gick vi ut en stund med Bamse och "lekte" med honom en stund. ;D Blev en del snö innanför jackan när vi hade "snö-krig".. jao!
Sen senare så åkte vi till stallet, + hennes mamma och Carro då så fixxade vi nytt bandage osv till Frejas hov och så hämtade vi in Mollan och gjorde iordning henne. Så gick vi ut till paddocken och åkte pulka bakom henne! Underbart kul! ♥

Jag åkte först och Amanda red då.. ehm, ja man kan väll säga att jag trillade av ett ANTAL gånger bara men , och Amanda inte en ändå gång.. Ohyee! jag är ju bäst :D
När vi var klara så gjorde vi iordning henne igen och fixxade lite i stallet, och sen skjutsa dom hem mej.
Aja, det var väll det mest intressanta vi gjorde idag.. så ja!
Men innan jag slutar skriva måste jag bara skriva en sak.. när vi va hemma hos Amanda då!
*vi sitter i Amandas rum och pratar..*
Jag: vi går ut..!
Amanda: men du har ju inga termos..?!
Jag: men jag kan ta en kaffetermos annars..?!
hahah, asg! ;D
Det gjorde våran dag, det kan jag säga.. men ja, det var roligare än det låter, eller hur Amanda? xD
Men aja..

Pusshej. :*


bjuder väll på en lite halv gullig bild på mina får då.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0