Sjuk

Hej !

Förlåt men har verkligen INTE hunnit ens sitta framför datan nu i veckan osv, har haft fullt upp med skolan som börjat och allt annat som hör till vardagen.. :/
Men kan berätta att i lördags så åkte jag, Pernilla, mamma och pappa till Jönköping igen och provred Frida.
Jag red ut en sväng först med hennes ägare som red på en annan ponny, det gick skitbra oså och sen gick jag in o red lite i ridhuset och hoppade lite osv. Gick väl ganska bra men vi tyckte att hon gick lite konstigare i galoppen den här gången, men ja. sen åkte vi mot Mariestad igen , och när vi va i Tidaholm så släppte vi av Pernilla där för hon skulle typ till en kompis , och precis när vi släppt av henne så ringer ägaren till Fridas pappa och pratade med mamma en stund , och han sa att hon hade en sjukdom typ, som heter Spatt.. Det var därför hon gick så konstigt i galoppen tyckte vi, men ja! jag blev ju sjukt ledsen , och va ledsen hela kvällen iså.. menmen, då blire ju inget med den underbaraa pollen.. aja, bara o tänka framåt, vi ska nog åka och provrida Granit i helgen med så.. (en D-ponny som står i Mellerud) :D
Men aja, nu återgår vi till idag.. Vaknade imorse och hade sjukt ont i huvudet, halsen och magen. Så stannade hemma från skolan idag ;( Det va gött imorse när man äntligen kunde sova ut lite, men nu.. Nej! har sjukt tråkig här framför datan, har legat framför teven i nästan två timmar och kollat på inspelade ponnyakuten avsnitt, och ätit toast och druckit cola. :D hahah..
Men nu ska vi snart äta om en stund och så orkar jag inte skriva mer nu, kanske blir något mer ponnyakuten avsnitt sen.. MOHAHAH :D
Pusshej. :*



bjuder väll på denna då.. -.-

Kommentarer
Postat av: mollyb'

sötnos! <3

2012-01-20 @ 18:17:27
URL: http://mollyyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0