Chill dag

Vart en chill dag idag. Inga måsten, bara slappa. Skönt de med ibland! Åkte iallafall till yuppies förut med pernilla och mamma hängde också på.. Jag hade inte tänkt o köpa något speciellt men kollade lite på sadelgjord och martingal till juni iallafall.. Dock fick inget av de följa med mej hem tyvärr.. Sedan skulle jag ridit juni också men vi var inte tillbaka hemma förens vid 6 , så sket i de. Jag och pappa skulle o handla med och så regnar de. Imorgon typ 10 åker vi till kusten igen. Så ställer klockan och går upp tidigt, då jag ska iväg i rida juni innan, kommer bli stressigt :/ Aja, uppdaterar er mer senare. Bild från typ nyss när vi skulle hämta in ponnysarna till den andra hagen. Mina pluttar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0