Ridpassen + lite annat

Jag och pappa körde son sagt Idol förut, gick superbra!
Vi körde bara en kort sväng men de räckte allt.
Sedan red jag Oskar en sväng med, fick bli en kort uteritt, red bara Eklunda rundan och så gick pappa med också. 
Gick super de med, jobbade honom inget särskilt, men han var duktig.. och PIGG!!
Jag och mamma gick sedan och lät dom äta lite gräs på ett ställe sen, mys :)
Sedan åkte jag, mamma och pappa till ett ställe och kollade på en sak.
Håller de fortfarande hemligt då de inte är säkert nått än, men ni får såklart veta när de är 100% säkert. 
 
Kom även på att jag glömde berätta om ridpasset på Oskar igår.
Gick supermega bra, red fram på gärdet , ställde sedan fram ett räcke som jag skuttade över lite. Hoppade i slutet ca 70 cm trorjag :)
 
Förlåt för dålig update idag, men har inte hunnit..
Lovar bättre imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0