Sorry..

Förlåt, men har verkligen inte hunnit blogga nått nu.
Har vart underbart väder på kusten dom senaste dagarna så vi har badat i havet ont poolen, solat och bara chillat.
Vi var även en sväng in på hööks och fick med mej en flughuva och en keps hem.
Vi kom hem frånlusten igår så red ut på Oskar med Amanda på molly på kvällen, myys :) har saknat henne så!
Idag så red jag först idol en sväng, red fram på gärdet. Arbetade mycket i alla gångarter, halter, ingångsättningar osv. Och de gick suveränt.
Sen  gick jag ner till hagen och skuttade lite. Han hoppa allt, med bra flyt. Hoppade bara lite då han vilat lite nu. Sedan var de oskars tur, red ner till paddocken och skulle hoppa med amanda men blev inget så vi skuttade lite hemma ist, bara några språng. Sen vid 4 åkte jag till pernilla , tog in nettan o dezibelle och så red vi till sandgropen. Gick i lite backar, vatten osv. gick jätte bra iaf! :D Imorgon kanske jag drar till pernilla igen , men vi ska till hafsten på em med så vi får se.. Ska tag i bloggningen imon, fixa tidsinställfa osv, vad gör vi? Nu kör viii! /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0